Bikrosový rám SPEEDCO Velox Evo Carbon 2024 Gloss Red
Kategorie: | Carbon |
---|
Zcela nový rám Velox Evo je výsledkem neustálých inovací a odhodlání společnosti Speedco posouvat hranice. Není to žádné tajemství; hra se mění, vyvíjí, chcete-li. Časy na kolo se rok od roku zlepšují a jezdci neustále posouvají limity ve snaze o to 1 % navíc a zkoumají každý aspekt svého vybavení.
Při konstrukci tohoto nového rámu společnost Speedco prověřila požadavky jezdců na vysoké úrovni a přepracovala svou vítěznou technologii, aby poskytla mistrovský výkon.
Testováno a schváleno v průběhu sezóny 2023 v rukou Rica Bearmana, celkového vítěze Světového poháru do 23 let.
Aerodynamické a nejen pro estetiku.
Velox Evo je navržen pro soutěže na úrovni světového poháru UCI a využívá tvary trubek vypůjčené od nejrychlejších kol v profesionálním silničním pelotonu pro optimalizovaný výkon při maximálních rychlostech.
Nová spodní trubka
Spodní trubka Veloxu Evo se připojuje přímo k zadním vzpěrám prostřednictvím středové konzoly a vytváří tak zesílené centrum výkonu pro zvýšenou odezvu od začátku a v zatáčkách.
Rám je kompatibilní se standardními brzdovými třmeny Flat Mount, které nabízejí větší vůli pro třmen. Brzdová hadice je vedena vnitřkem od hlavové trubky ke konci pro snadnou údržbu. Je kompatibilní s osami zadních kol 10 mm, 15 mm nebo 20 mm (osa není součástí rámu) a standardní rotor je 140 mm (bez možnosti instalace 120 mm).
Asymetrické zadní vzpěry
Hnací strana je u zadních patek asymetrická, což umožňuje instalaci vnitřního napínáku řetězu, zatímco horní sedlovka byla zvednutá, aby se eliminovalo nasávání řetězů při použití větších převodníků.
SPECIFIKACE:
- 100% karbonový rám Torayca
- Kompatibilní pouze s hydraulickými třmeny "Flat-mount" - 140mm kotouči
- Hlavová trubka standard IS42 - IS52
- středová konzola BB86 (Ø 41 mm)
- Integrovaný napínák řetězu na zadní patce
- Kompatibilní s osami 10 mm / 15 mm / 20 mm (osy nejsou součástí dodávky)
GEOMETRIES & SIZES
SIZE | RIDER AREA | TOP TUBE | REAR STAY LENGTH (MIN) | REAR STAY LENGTH (MAX) | HEAD ANGLE | SEAT TUBE ANGLE | BOTTOM BRACKET HEIGHT | WEIGHT | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | B | C | D | E | F | ||||||
mm | Inches | mm | Inches | mm | Inches | mm | Degrees | Degrees | Inches | Grams | |
PRO | 564 | 20.5 | 520 | 14.72 | 374 | 15.31 | 389 | 74° | 72° | 11.5’’ | 1340 |
PRO XL | 574 | 21 | 533 | 14.72 | 374 | 15.31 | 389 | 74° | 72° | 11.5’’ | 1363 |
PRO 2XL | 590 | 21.75 | 552 | 15.19 | 386 | 15.78 | 401 | 74° | 72° | 11.5’’ | 1384 |
PRO 3XL | 605 | 22.5 | 571 | 15.19 | 386 | 15.78 | 401 | 74° | 72° | 11.5’’ | 1403 |
PRO 4XL | 616 | 23 | 584 | 15.19 | 386 | 15.78 | 401 | 74° | 72° | 11.5’’ | 1420 |
TECHNICAL SPECIFICATIONS
SIZE | SEAT POST DIAMETER |
SEAT CLAMP DIAMETER |
BOTTOM BRACKET TYPE |
HEAD TUBE TYPE |
SHIS | CHAINRING SIZE (MAX) |
TIRE SIZE (MAX) |
CRANK LENGTH (MAX) |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PRO | 27.2mm | 31.8mm | BB86 (Ø 41mm) | Integrated Tapered | IS42 | IS52 | N/A | 20 x 1.75 | 180 mm | ||
PRO XL | ||||||||||
PRO 2XL | ||||||||||
PRO 3XL | ||||||||||
PRO 4XL |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.